یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۲۹:۴۰

جانشین فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت:
ارتش مدافع ارزش‌های انقلاب است

باشگاه خبری فراساحل: جانشین فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره مدافع ارزش‌های انقلاب بوده و ثابت کرده‌اند که استحقاق حمایت ولی فقیه را دارند. ناخدایکم الله‌یار مجدی امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: 29  فروردین ماه یکی از روزهای ماندگار در جمهوری اسلامی ایران است. وی با بیان اینکه نیروهای جوان ارتش در ابتدای انقلاب اسلامی به ندای امام (ره) لبیک گفتند، افزود: نیروهای ارتش برای براندازی رژیم طاغوت همراهی کردند.


جانشین فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) ناجاـ‌رشت تصریح کرد: نیروهای ارتش از ابتدای انقلاب اسلامی در همراهی امام (ره) تلاش بسیاری کردند. وی مبارزه با ضد انقلاب را از تلاش‌های ارتش در راستای حفظ انقلاب اسلامی دانست و گفت: فرمایش امام راحل وجدان نیروهای ارتش را به بیداری فرا خواند و این نیروها با حرکت انقلاب اسلامی همراه شدند. ناخدا مجدی، با اشاره به اینکه ارتش با تمام توان در جنگ تحمیلی از کشور دفاع کرد، یادآور شد: ارتش شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. وی خاطرنشان کرد: امام (ره) به عنوان بزرگ‌ترین حامی ارتش ضرورت حفظ ارتش را با فرمانی پس از انقلاب اسلامی اعلام فرمودند.


جانشین فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجاـ‌رشت، نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش را با فرمان امام (ره) عنوان کرد. به گفته وی، پس از صدور تاریخی امام (ره) ارتشیان ثابت کردند استحقاق حمایت ولی فقیه را دارند و در عرصه‌های مختلف در دفاع از کشور جانفشانی کردند. ناخدا مجدی، به دشمنی‌های استکبار علیه ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی از ابتدا مورد هجوم استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قرار داشته است. وی با بیان اینکه استکبار گروه‌های ضد انقلاب را تجهیز کرد، متذکر شد: ارتش مردمی ایران نقش انکارناپذیر خود را در عقیم کردن توطئه‌های دشمن به نمایش گذاشت و به ستیز با دشمنان انقلاب برخاست. این مسئول تصریح کرد: در 29 فروردین ماه سال 67 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نبرد با آمریکا به مقابله برخاست و شهدایی تقدیم نظام اسلامی شده است.



  کد خبر : 1483
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :